2012. január 6., péntek

csinosítás...

Hazaértünk, csontig hatoló hideg szél lengedezik -pedig az én csotjaimon bőven van bélés, mégis átfújta...-, szét fagytam.
Gyermekem csillogó szemekkel mesélte, hogy jártak a templomban és belemártották az ujjukat a szent vízbe, és látták a Jézus Krisztus. :)))
Ilyenkor abszolút nem bánom hogy egyházi oviba írattuk, Velem ezt soha nem élte volna át, az fix... :)))

Kicsit kicsinosítottam az oldalam, most tetszik, de biztos vagyok benne még fogom alakítgatni.

Ma még el kell mennünk könyvtárba, tegnap figyelmeztető emilt hogy lassan lejár a határidőnk. Könyvmoly gyermekemnek ismét kihozunk pár mesekönyvet, legyen friss estimesénk. Aztán útba ejtjük a lottózót, esélyt adunk a szerencsénknek, ami mostanság igen csak elkerül minket, de hátha, legyünk optimisták.

Egyébként baromi jó dolog ez a blog, írtó nagy a lelkesedésem -kiváncsi leszek 2-3 hónap múlva is az lesz e...- csak ezzel is ugyanott vagyok ahonnan indultam, megint magamban beszélgetek...mondjuk ez nem meglepő, csak kezdem unni magam... :)

8 megjegyzés:

  1. Kivancsi leszek, mikor unsz ra...:)

    VálaszTörlés
  2. Hencsiiii!!! Itt vagyok, olvaslak!!! Szuper!

    VálaszTörlés
  3. oksiiii, még kell alakítgatnom rajta sokat, de most egyenlőre a külseje így jó, pár dolgot még majd oldalra fel akarok rakni ha sikerül, többek közt olyan kis ablakot amiben megjelenik a Te blogod is, de majd...ma vagy 2 órát bütyköltem vele mire kialaítottam hogyan nézzen ki... :D

    VálaszTörlés
  4. Wladeknek üzenem, hogy használja a magyar karaktereket.

    Hencsike, komolyak a szempilláid.

    (áhh...itt is a megkegyzés küldésnél a szóellenőrzés. métt? máris tele lettél pakóva spamekkel?)

    VálaszTörlés
  5. Wladek tipikus programozó, szal reménytelen eset... :D

    Azok ám nem az én pilláim, hja ha nekem ilyen cépek volnának, ez egy avatar kép, hirtelen ezt találtam a gépemen, azt hiszem skypon ez az avatarom még onnan van. :D
    Szóellenörzés? :O
    Az nem egyenlő azzal ami Zsuzsinál van nem?
    Mármint hogy mikor megjegyzést írsz utána mielőtt elküldöd egy generált szót kell beírni egy kis mezőbe, mert nekem olyan nincs.

    VálaszTörlés
  6. Nah, nálam sincs már szóellenőrzés, kivettem, ez sztem alapbeállítás, jó sokat keresgéltem mire ráleltem... :)

    VálaszTörlés
  7. volt igen, csak nekem nem... :DDD
    de mostmár Nektek sem lesz. :)

    VálaszTörlés