2012. január 27., péntek

a helyzet...

Nos tegnap esti helyzetjelentésem....
Olyan este fél 10 körül elkezdett fájni a gyomrom, de mint a vadállat, vergődtem vele vagy 1 órát, éreztem hogy gondok lesznek, így megindultam a konyhába valamiért, félúton visszafordultam és irány a wc, kihánytam mindent amit délután óta megettem...na itt jött el a végső döntésem, valamit tenni kell tényleg, mert ez így nagyon gáz, hogy kb. havonta előjön ez nálam mostanság, de lehet a legutóbbi óta el sem telt 1 hónap...
Na és ami a lényeg, azt hiszem rájöttem mi is volt a konkrét oka ennek, bolonyait főztem, ahhoz sajtot reszeltem, és mivel imádom a reszelt sajtot csak úgy magában is, csipegettem belőle (csipegetés=zabálás), majd ez mind nem volt elég, este is ettem belőle, mert ott figyelt a maradék a konyhaasztalon, na nehogy má berakjam a hűtőbe, megeszem, csak úgy magában, mert imádom...na és szerintem ennek volt a folyománya az estém.
És az ez előtti gyomorfájás majd hányást is pont egy ilyen előzte meg, csak akkor lángost sütöttem, és naná arra is reszeltem sajtot, és igen abból is csipegettem... :D
Mondanom sem kell, ma nem nagyon voltam éhes, és szőrnyen rossz a gyomrom, pedig ma fánkot akartam sütni, de valahogy nem vitt rá a lélek, hogy én ilyen olajos cuccot szaglásszak a konyhában... :D

4 megjegyzés:

  1. mit egy hónap? 2 hét ha eltelt.
    azért az igencsak nem okés, hogy Vuk látogat. bármennyire is megvan a magyarázatod rá.
    és tényleg, akkor tessék kicsit komolyabbra venni a dolgot (mondom ezt én, aki ma szűk 20 dkg mogyorót betolt olyan 1,5 óra alatt) az elhatározást.
    mert az a tapasztalatom, hogy egy ilyen fogyizás alkalmával a gyomor mintha kisebbre venné a befogadóképességet, s akkor nem tudsz majd annyi finom cumót leküldeni megspékelve reszlet sajttal.

    VálaszTörlés
  2. ööö...nálam itt most 8:05 PM van.
    bejegyzésnél pedig 10:05 AM szerepel.
    asszem valami valahol jóóóól el van állítva.

    VálaszTörlés
  3. hát végülis vissza tudnám keresni lurkón, csak lusta vagyok, de nekem több időnek tűnik mint 2 hét, de értettem, és vettem az adást.
    Annál is inkább, mert nagyon tudok szenvedni egy gyomorfájás alkalmával, régen ilyen bajom soha nem volt. :(

    VálaszTörlés
  4. nemtom Manó miért, megnéztem az idő jól van beállítva, mikor írom a bejegyzést teljesen jó, itt meg nem, gőzöm nincs miért.

    VálaszTörlés