2012. január 25., szerda

új célok...




A mai nap nagy elhatározásra jutottam, hétfőtől fogyókúrázni fogok.
Méghozzá a 90 napos diétával.
Most a miértjét nem részletezném, csak annyi röviden, hogy egy dagadt állat vagyok, utálok tükörbe nézni, és utálom mikor megyek az utcán és meglátom magam a kirakatban...és csak nézek, bakker ki ez a dagadt állat.
Szóval nem érzem magam jól a bőrömben, vagy inkább hájamban?
Voltam én régen 50 kiló is, most közelebb vagyok a 80-hoz mint a 70-hez, és hajdanánk a bulis időmben egy átmulatott hétvége után 47 kilócska is voltam.
Jó annyira nem akarok le-gebülni, de egy 60 kilóval simán megelégednék kezdésnek... :D
Próbálkoztam már egyébként ezzel a diétával, több kevesebb sikerrel, pár lefogyott kilóval a hátam mögött, csak nem voltam elég kitartó sajna.
No meg a gyümölcsnap a halálom, tehát az hogy én egész nap csak gyümölcsöt zabáljak, áhhhh, nálam a gyümölcs amit szeretek és szívesen eszek az a görög dinnye őszibarack és cseresznye után ki is merült, na ezek egyik sem kapható így téltájt, de mindegy, lesz ami lesz, nyárig nem várhatok, addigra leszek vagy 1 mázsa, aztán ezen a nyáron is éghetek a strandon mikor meglátom magam valamelyik kirakatban, és csak nézek, hogy ki az a golyó aki a gyerek mellett gurul...
Szóval eme határozásra jutottam, hétfőig úgy döntöttem eszek még fánkot is, meg amit megkívánok mindent, ludlábat is tuti fogok venni, aztán jöhet a sanyargatás...

Egyébként ez a tuti kenyérsütőgép sem épp jókor szabadult be a konyhámba, én egyébként is rohadt mód tudok hízni a tésztától, de ez a finom ropogós fehér kenyér, na ez kész, minden nap plusz 1 kiló...

ui.: Zsuzsikám esetleg nem szeretnél hozzám csatlakozni?
Ha vonakodsz nagyon szívesen foglak győzködni, mert már tényleg csináltam és szinte nem éheztem, najó, a gyüminap az gáz, de lehet csak én vagyok ennyire balfék hogy ennyire nem vagyok gyümölcsös.
Nos? Velem tartasz eme nagy célkitűzésben?

14 megjegyzés:

  1. HajrÁ!!!de a strandon nincs kirakat :D (Meli voltam)

    VálaszTörlés
  2. Meli nálunk van, vannak ilyen kis üzletek ahol kajálni lehet, meg a benti medence fala is szabályosan tükrös üvegből van...szóval nálunk van, de tuti csak azért hogy lássam magam mennyire gáz vagyok... :DDD

    VálaszTörlés
  3. Hát nem egy nö "barát" strand Monnyonn le máarmint aki tervezte :) fábol is építhete volna a kuckókat......(Meli)

    VálaszTörlés
  4. :DDDD jaja, bár egyébként nagyon szeretem az itteni strandot, olcsó is tiszta is, csak addig gáz míg ki nem érsz a kinti részhez, a strand mögött van egy ilyen kis erdős rész, és ott van hátul még egy csomó medence, két gyerekmedence, és ott nincsenek üveg ablakok sehol hogy lássam magam... :D

    VálaszTörlés
  5. Menjél sátorlappal magadon a hátsó részig.

    Gyümölcsnap símán abszolválható. Nálam ami nem megy, hogy a családnak készítsek egyfélét, én meg tegyek a 90 napos szerint. Pedig rajtam is van, szóval beállok a Donna-tonna sorba.

    VálaszTörlés
  6. Lehet megfogadom Manó, bár a fürdőlepedő is nagy hasznomra szokott válni... :DDD

    Én a gyüminapon szenvedtem a legjobban, totálisan nem vagyok gyümis.
    Én megoldottam ezt is, pl. mikor tészta napom volt magamnak főztem teljes kiörlésű lisztes tésztát, a családnak simát, a bolonyai meg ugyanaz volt mindkettőnknek, annyi, hogy nekem csak leve jutott a tésztámra. :D

    VálaszTörlés
  7. Hencs
    megpróbálok csatlakozni..muszáááj nekem....Sz

    VálaszTörlés
  8. Juhéjj, oksi Szi, akkor hétfőn elkezdjük együtt?
    Majd ide bemásolom minden nap hogy milyen napunk van és mit ehetünk, aztán kitaláljuk mit főzzünk, ami nem biztos hogy meg is csinálok, de valami hasonlót, és legalább nem egyedül vergődök. :D

    VálaszTörlés
  9. De hallod SZ Te jársz edzeni is, nem?
    Én meg majd lehet előveszem a Sinkó Andrea dvd-m, oszt nekiállok tornázni, fu hallod tavaszra olyan cshájék leszünk, h hajjj. :DDDDDDDD

    VálaszTörlés
  10. Hát csajok... én ezt így télidőben kihagyom! Majd tavasszal-nyáron, amikor jó gyümik vannak, meg nem kell edzés után szétfagyni. Nálam nem megy az itthoni edzés, nincs hozzá inspirációm. A terem az más. Szóval én majd akkor kezdem, amikor ti már szupervumenek lesztek :))) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  11. Nem voltam edzni dec eleje óta :S és csak zabálok, csak zabálok...de én nem akajom ezt a 90 napost, nem bírok annyi felé főzni :( hogy van? nyomj egy jó linket lsz

    VálaszTörlés
  12. Sz, simán jó a 90 napos, én már csináltam és nem éheztem egyáltalán és nem főztem külön, és mégis fogytam.
    Csak mondom nekem a gyüminap volt a halálom, de néha csináltam olyant gyüminapkor h vettem konzerves gyümit vagy üvegeset és azt ettem keverve almával körtével banánnal, tudom a konzervesek nem épp fogyósak, de mégis fogytam.
    Nah, majd minnyá mutizom Neked milyen az.
    De amúgy meg csinálhatsz mást is, ahogy érzed, én azért akarok ebbe kezdeni mert ezt már próbáltam és bevált-nak látszódott, csak a kitartásom volt kevés hozzá.

    Zsuzsikám hát jol van, amúgy mikor én csináltam még tavaly nem tornáztam hozzá, és asszem 2 hétig csináltam és lazán lement 5kg, szal télleg nem gázos, majd átolvasod és átgondolod, nekem azért szimpibb ez, mert itt gyakice ehetsz mindent és nem éhezel, sőt elég gyakran volt olyan, hogy én nem bírtam mind megenni azt amit írtak, főleg húsból, nem vagyok egy fu de nagy húsevő, szeretem, hiányzik ha nem eszem, de nem azon élek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hencsi kitartást!!!! A két hét alatt 5 kilóban azért rengeteg víz is van-szóval, ha megáll a fogyásod nehogy abbahagyd!!!!!!! Az a természetes, ha ilyen ciklikus! A torna mellé meg kifejezetten jóóóó lesz! Hajrá nyár!!!!!! :-)

      Törlés
  13. Zsú köszi. :))) Bár még el sem kezdtem, de most voltunk kint Bogával tecskóban, és bevásároltam, zöldséget gyümit husit, és vettem a kenyeremhez rácsot, mostmár nem krumplisütő rácson fog hülni a meleg kenyér... :DDD

    VálaszTörlés