2012. február 15., szerda

javulás...

Mára Bogi szemén szinte semmi nem látszik, nem kiabálom el, de úgy néz ki, ebben az évben végre életében előszőr részt vesz a farsangon, ahol matróz lesz.
Azért még cseppentem neki a szemcseppet, nehogy rosszabodjon, de örülök neki hogy nem fogta le nagyon a betegség.

Sütöttem, illetve most sült egy kis kakaós muffin, annyira süti ehetnékem volt már, ezt meg csak összedobom és be a sütőbe.

Más egyéb ma nem történt, jött egy nagy széllel párosult hóvihar, esett a hó és fújta a szél mint az őrült, az utca végét sem lehetett látni, de gyorsan tovább állt a vihar, meg sem látszik hogy itt járt.
Mondjuk egyáltalán nem bánom, mostanra jutottunk el odáig hogy végre a járdákról le van túrva a letaposott hó, köszönjük szépen nem kérünk helyette másikat.
Az idő is elfogadható, 0 és -3 fok körül volt napközben, az ilyen telet simán kibirnám egy szó nélkül, persze tudom, ez nem kívánságműsor, de akkoris... :DDD

5 megjegyzés:

  1. Kakaós muffin... nyamm! Múltkor én is sütöttem csokisat :) Ma is sütnöm kell sütit, de almás pitét, mert Panka itthon betegeskedik és ezt kérte. Hát én meg egy rendes anya vagyok és megsütöm neki. Örülök, hogy kicsit jobb a kedved... Puszi

    VálaszTörlés
  2. Kivi leszek Bogára, majd fotózz ám!! Örülök, hogy jobban vagytok!!!
    És ügyik vagytok, hogy sütögettek!!

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsi hát ne tudd meg olyan fincsi lett a muffin, és Boga alig evett belőle, pedig az ő kedvéért csináltam úgy, hogy semmit nem raktam bele, pedig egy kis mazsit vagy mandulát vagy bármit el tudtam volna képzelni bele, de ez a csaj csak simán eszi meg ha nincs benne semmi. Almás pite nyami... :) Én ma de lehet inkább holnap kuglófot akarok sütni, ha már van faja csatos formám hozá, még azt ki sem próbáltam. :)

    Szivvikém nem tudok sajna fényképezni, a farsang csak a gyerkőcöknek van, Mi nem lehetünk ott sajna. :S De elvileg az óvónéni fényképez, legalábbis tavaly úgy volt, és kiírták mindenkinek cd-re, remélem most is csinálnak képet, minden esetre majd itthon lefotózom. :)

    VálaszTörlés
  4. van egy jó kevert muffin recim, az "üresen" is fini nagyon!

    VálaszTörlés
  5. akkor nyomassad szivvikém. :D
    bár Rob nem kifejezetten ugrál értük, én nagyon szeretem, a karácsonyi mákos pl állati finom lett, ezen a karin nem is csinálok mákos gubát, csak mákos muffint.

    VálaszTörlés