2012. július 19., csütörtök

5 éves nagylányom lett...

Július 3-án úgy döntöttünk Robbal, hogy megünnepeljük Bogi szülinapját hármasban.
Elvileg úgy volt hogy hétvégén ünnepelünk anyósékkal, de mivel eszméletlen meleg volt akkoriban anyósék nem merték bevállalni a nagy utat a kánikulában, és én sem tartottam jó ötletnek, mivel itt fent a 3-dikon csupán 36 fokos volt a szoba, szóval eszméletlen meleg volt.
Így maradt a hétköznapi ünneplés.
Előtte hétvégén elmentünk egy közeli cukiba és rendeltünk egy pici dobos tortát, Bogi választott a tetejére egy marcipán lovacskát.
Gondolkoztam a saját készítésű tortán, de gyorsan felejtősre vettem, mivel nagyon meleg van, plusz nincs kicsi tortaformám és hármunknak még a pici torta is sok volt.
Kedden Robival eljöttünk a melóból előbb, mivel Bogi oviban volt így tudtunk készíteni neki egy kis meglepit.
Feldíszítettük a szobát, teleraktuk lufikkal szerpentinnel, szóval előkészítettük a terepet, ajikat becsomagoltam, természetesen lovat kért a csajszi mi mást....:D
Aztán elmentünk a csajsziért az oviba, és mikor hazaértünk volt nagy meglepődés...:)
És akkor a képek:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése