2012. január 29., vasárnap

vasárnapi gyümitorta...


Meggyes gyümölcstorta.

Elkészült apa szülinapi tortája, meggyes gyümölcstorta, a meggy alatt pedig meggyjoghurtos túrós krém van, igaz még nem kóstoltuk, a kocsonya szilárdul rajta, de biztos finom lett.
És ami szupi, hogy most csináltam életemben először a tésztáját, és sikerült!!!
Be voltam parázva rendesen hogy beleragad a formába és kivakarni sem tudom belőle, de nem így lett, csudaszépen kipottyant belőle, még ütögetni sem kellett.
Majd beszámolok róla hogy az íze milyen volt. :)

ui.:
Az íze is nagyon finom volt, a tortalapnak is, csak kár hogy mind elfogyott vasárnap... :)

5 megjegyzés:

  1. megy ez neked mint a.....
    szóval mintha naponta csinálnád.
    ügyi vagyol.

    VálaszTörlés
  2. megy ez neked mint a.....
    szóval mintha naponta csinálnád.
    ügyi vagyol.

    VálaszTörlés
  3. megy ez neked mint a.....
    szóval mintha naponta csinálnád.
    ügyi vagyol.

    VálaszTörlés
  4. óóó de jól néz ki!! lesz mit nézegessünk mélypontjainkon :P

    VálaszTörlés
  5. Manó köszi! Csináltam már egyébként ilyen tortát csak a lapját sosem én sütöttem, mostmár ez is kipipálva. :)

    Szivvikém jaja, csak az a baj, hogy élőben sincs már meg, tegnap bekajáztuk, szal télleg csak a kép maradt. :(
    Minnyá írom a mai menüm, merthogy elkezdődött, hurrráááá!!!! :DDD

    VálaszTörlés