2012. február 2., csütörtök

egy jól induló nap....



4. nap: Gyümölcsnap

Hát ma a reggelim semmi nem volt, nem is kívánok semmit, de egyébként gyüminapom van, tehát reggel délben este gyümölcs a kajám, vettem ananász konzervet is öszibari konzervet is meg vegyes gyümölcs konzervet is, majd kiderül mit is egyek, egyenlőre semmi humorom semmihez, nem valami szuper indítás volt a mai gyümis napomnak.

Tehát reggel -14 fok volt nálunk, már ez depire ad okot, elvittem Bogát az oviba, majd turkáltam egy picit a jobb hangulatom érdekében.
Hazajöttem, épp pakolom be a mosógépbe a ruhákat kopognak az ajtón.
A postás volt, Robinak hozott aláírós levelet a szegedi vám és adóhívatal bűnügyi osztályától....hurrrá, mi a fasz ez...

Szóval elegem van, felmondok.....

5 megjegyzés:

  1. Húúú :((( nem jó hírek semmilyen fronton...
    arra vigyázz, hogy a gyümi konzervek tele vannak cukorral!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát nem, sajna...közben elvittem Robnak a levelet és elmentem tecskoba is, bevásároltam kenyérlisztből, mertah nagy hó lesz tuti ki nem biciklizek azért...na és vettem eper konzervet, és azt ettem, reggeli ebéd délután 1kor letudva... :D
    Tudom hogy sok cukor van benne, igazából csak azért vettem ennyifélét, ha nem bírom tovább a sima gyümivel legyen más is.

    VálaszTörlés
  3. èppen ezt akartam irni hogy a konzervel nem az ellenkezöjét éred a sok cukor miatt?közben olvastam hogy csak kiegészitésnek vettedhajrá hajrá hajrá csak így tovább :D (Meli)

    VálaszTörlés
  4. hát mondjuk ez sem igaz ám így, hogy sok cukor van benne, ha megnézitek a konzerveket befőtteket savanyúságokat, nagyon sokból kispórolják a cukrot, a legtöbb édesítőszeres vacak ám...:(

    VálaszTörlés
  5. Jaja szerintem amúgy jobb ha nem is tudjuk mit tartalmaznak igazán ezek kinzervek.. Félre értés ne essék nem okoskodni akartam én gyerekeim pl imádjáka konzerves öszibarackot tehát mi is fogyasszuk ;)(me)

    VálaszTörlés