2012. február 1., szerda

haladok...



3. nap: Szénhidrátnap

Reggelim 2 banán volt...kezdem rühelni a gyümölcsöt, és eztán jön még csak a gyümölcsnap...

Ebéd a családnak krumplistésztát főzök, magamnak teszek félre belőle sima kifőzött tésztát, és csinálok hozzá majd azt hiszem olivaolajon pirított fokhagymás petrezselyem zöldet, még nem csináltam soha, de jól hangzik mivel imádom a fokhagymát.

Vacsira mégsem eszek tortát, majd legközelebb, mivel nem volt a spar-ban lúdláb, mást meg nem szeretek annyira, így vettem fonott kalácsot, az lesz a vacsim.

Egyenlőre birom, bár tegnap már vacsorára rohadtul nem kívántam a lecsót, de megettem.
Aminek nagyon örültem, hogy Bogi is evett rizses lecsót, még soha nem bírtam rávenni hogy megkóstolja, és most jóízüen evett belőle....ha másra nem, legalább arra jó volt ez a lecsó téma, hogy végre Boga is rájött, hogy nem is olyan szőrnyű kaja, sőt, finom! :D


ui.:
Túlvagyok az ebéden, és hát nah....olyan finom volt hogy eldöntöttem minden tésztanapon ilyent fogok csinálni, nem is gondoltam hogy ennyire finom tud lenni egy sima főtt tészta egy kis olivaolajos fokhagymával meg petrezsem zölddel....szóval amíg meg nem unom tuti minden tésztanapon ezt csinálom magamnak... :DDD

12 megjegyzés:

  1. húúú fokhagymaaaa jeeeee :) a fonott kalira is iriiiigy :)

    VálaszTörlés
  2. én is imádom a fokhagymát. :D
    Kalácsot annyira nem, pláne nem magában, kis kakjó kis margarin meg lekvár....álmodik a nyomor azért ilyen dagi.... :D
    Te mit eszel ma?

    VálaszTörlés
  3. borsófőzi lesz, sült virslivel

    VálaszTörlés
  4. Jól van csajok, csak így tovább! Ügyik vagytok! Hencsi, én nem vettem ám mindent szentírásnak. CH-napon ettem pizzát, teljes kiőrlésű lisztből gyúrtam a tésztáját. Tettem rá zőccséget, aztán kész! Nyamm!

    VálaszTörlés
  5. Szivvikém az finom kaja.... ;)

    Zsuzsi, azért én sem tartok ám be mindent, de próbálkozom nagyon!
    Azért 3 napja nem ittam kóóólát, nem nasiztam semmit, haladgatok, csak nehéz megállni.

    VálaszTörlés
  6. én szoktam csinálni fokhagymás spagettit de én teszek hozzá koktél paradicsomot is imádjuk:) (Meli)

    VálaszTörlés
  7. zöld pestos tészta koktél parival...hmmmmm
    Én ma ezt ettem, isteni fini volt és nem hiányzott mellőle a szénhidrát:
    http://www.maimoni.hu/2012/01/zoldseges-rakott-csirkemell.html

    VálaszTörlés
  8. Meli jól hangzik, legközelebb lehet én is spagettivel csinálom. Az a baj, hogy nálunk jobbára csak én szeretem a fokhagymát, Bog még csakcsak, de Rob utálja.

    Zsú, ez aztán jól is néz ki jól is hangzik, fu de éhes vagyok... :D

    VálaszTörlés
  9. ti aztán belehúztatok a fogyásba... :))) hajrá!

    VálaszTörlés
  10. :))) hát azért ne túlozzunk, még nagyon a kezdetek kezdetén járunk. :)))
    és bűnöztem este, ettem levest kicsit, igaz tészta nélkül és csak pár répát meg borsót, de ettem... :D

    VálaszTörlés
  11. Én csak kitartast kivanok ehhez az egeszhez. Eu szempontbol is fontos ez, ugyebar...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondja ezt az aki foylton itt zabál mellettem.... :P

      Törlés