2012. május 29., kedd

(lemaradásaim pótlása) Anyák Napja. :)

Nos, mostanság kicsit hanyagoltam a blogom, több okból is, betegségek, munkahely és lustaság.

De igyekszem behozni a lemaradásom, így kezdem is az elején...:)

Május 4-én megvolt az anyák napja az oviban!
Írtó édesek voltak a gyerkőcök, bár a műsorra tanult versek és dalok nem voltak számomra ismeretlenek, mivel lepcses szájú Boglárkám hetekkel a műsór előtt elkezdte itthon regélni őket, de ettől függetlenül nagyon szép volt élőben műsorba rendezve hallgatni őket.
Kaptunk szép virágot, most cserepes virágot, amit azóta gondosan átültettünk nagyobb cserépbe, és szépen fejlődik az erkélyen.
Kaptunk még egy gyerkőcök által sk. készített könyvjelzőt, ami tényleg kifejezetten nagyon-nagyon szép lett.
Plusz egy papír csíkból hajtott szivecskét amin a gyerkőcök gondolata áll egy mondatban.
Bogi gondolata: "Azért szeretem az anyukámat, mert mindig rajzol Nekem, s felültetett egyszer egy szamárra. Szokott ölelgetni, puszilgatni! Olyan aranyos!"
Na ezen behaltam, annyira cukker volt, pláne a felültetett egy szamárra...:DDD
Hát ennyi röviden, jöhetnek a képek róla:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése