2012. május 29., kedd

továbbiak...

Nos akkor pár szó a hanyagolásom okáról.

Két hete elkapott egy hasmenős vírus, de olyan brutális volt, hogy ilyen még soha nem volt.
Hogy vírus okozta e nem tudom, csak feltételezem, de minden esetre egy hétre ledöntött a lábamról rendesen, fogytam is, így most jelenleg is 72kg vagyok.
Másik a meló, továbbra sem vagyok bejelentve, most hétvégén összeszámoltam a fene nagy fizum, kemény 10ezer ft-nál állok a 12 munkanapra, persze van pár amit nem tudtam kiszámolni mivel nem tudom a bérét, plusz van 8óra órabéres melóm is, de ezek mind minimális összegek, kiváncsi vagyok mennyi lesz a végösszeg, de nem sokra számítok.:(((
Picit elkeserítő, hogy az ember dolgozik reggeltől délutánig, persze tudom sokat hiányoztam is, pontosan 6 napot, node akkor is.
És akkor ott van még a július is, ugye abban a hónapban nincs ovi.
Az első hetet úgy meg tudtuk szervezni hogy megy Bogi egy kézműves táborba, amit a mi ovink szervez és a mi ovónénink fogja tartani, 8 ezer ft/hét.
Egy hetet Robi fog kivenni szabinak, és egy hét még lebegőben van, ugyanis a melóhelyemen 23-ától van 2 hetes leállás.
Annyira egyébként már nem is izgat, majd lesz valami, viszont még egy tábort biztos nem fogunk bírni anyagilag, hisz nem keresek annyit egy héten ami futná...:(
Szóval ezek vannak mostanság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése